Harris2903 Skrevet Mars 21, 2022 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2022 Hei, kjøpte meg en tesla model 3 standard range pluss 2021 desember. Etterhvert fikk jeg montert på H&R senkesett ifra www.Begood.no kjempe fornøyd. Men så klarte jeg å treffe med understellet på bilen i en ujevn bakke ganske hardt hvor jeg ser etterpå at bilen har fått skade på understellet på sjåfør siden. Bilen kjører normalt, men den skaden under bilen bekymrer meg, og lurer på hvordan man kan få dette fikset, og evt hva dette koster? Noen som har erfaring rundt dette? Legger til ved bilder. håper på å få litt råd og hjelp =)Så lavt er denne senket)blitt liten mellomrom her også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 22, 2022 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2022 Blir nok en forsikringssak hvor bilen må takseres. Ser ikke ut som det er noe som må repareres på dagen da det er plastskader og noe bulker i selve understellet. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg