Gå til innhold

Understellplate bak/under garasjerom?

Ranger emnet


Esset

Anbefalte innlegg

Hei, mulig dumt spørsmål. Har en VW Passat GTE 2018 modell, og med snøværet som er for tiden må jeg daglig renske hjulbuer for oppsamlet snø. I kveld mens jeg gjorde dette falt en svær snø/isklump ut bak det ene bakdekket. Jeg la meg ned med lommelykt for å like under, og ser at eksospotte og mye annet er eksponert. Samtidig ser det ut som det er festehull i karosseriet for at det kanskje skal være en slags beskyttelsesplate der. Kan det stemme? Det er mulig jeg isåfall har mista den på de svært humpete veiene jeg må kjøre på daglig, eller kanskje aldri har hatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår