Gå til innhold

Fine bilder for de som røyker ja..

Ranger emnet

Spangen

Anbefalte innlegg

Originally posted by volvofasII

Fortell a.. Var det lett... Hvordan?? O.S.V.???

det er lett bare du er motivert nok. jeg trappa ned til ganske få røyk om dagen...også lot jeg være å røyke i noen dager.. tok et par røyk om dagen i noen dager.. så lot jeg være å røyke i 2 uker..så tok jeg en røyk om dagen i 2 dager..etter det har jeg vent til det så røyka jeg ikke en dritt siden da.

2 år høres lite ut men 2 år med 25 sig prince hver dag er litt mye. blir fort røyk sugen av prince.

røyk penga burde heller brukes på bil :)

- 87 Mitusbishi Colt chicken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske moro når jeg kjører forbi ungdomsskolen om morgenen og ser alle de små stå på hjørnet og dele en sig. ;) Det er jo så tøft. :D fysjom. Har ikke råd til slikt. Prioritering. ER d ikke d d heter? :D

Gi barna motoriserte kjøretøy i tidligere alder så bruker dem pengene på vettigere ting. Som bensin og neonlys. :D :D

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvofasII

Grattis med dagen som var da.. hehehehe :D Og lykke til med ikke røykinga...

Jøsses, takker :D

Jeg må også legge til at 5-6 stykker i klassen prøvde å lure meg hver gang man var drita, mens jeg gikk på v.g.s.:o

Klarte meg jeg, muhahaha! Det beviser også hvor latterlig det egentlig er, når disse fjortissene røyker for å være tøffe. Gutta trua med masse rart, bare fordi jeg måtte smake på den derre papirstanga med støv eller no inni....

Penger burde gå til bensin og andre ting som har med bil å gjøre. Enig med deg RaCk :D :D

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by thoos

det er lett bare du er motivert nok. jeg trappa ned til ganske få røyk om dagen...også lot jeg være å røyke i noen dager.. tok et par røyk om dagen i noen dager.. så lot jeg være å røyke i 2 uker..så tok jeg en røyk om dagen i 2 dager..etter det har jeg vent til det så røyka jeg ikke en dritt siden da.

2 år høres lite ut men 2 år med 25 sig prince hver dag er litt mye. blir fort røyk sugen av prince.

røyk penga burde heller brukes på bil :)

Den var kanskje ikke så dum, hakke prøvd den før.... Takker, f**n ta denna jobben, er så lett å sitte å røyke her. :( :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider