Kjelleren Skrevet Januar 9, 2022 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2022 Hei. Jeg har en 2008 passat med xenon på nær og fult lys og har handlet meg ledbar som det fulgte med ledningsnett. Men må jeg ha canbus relé eller kan jeg koble meg inn på ledningen til fulltlys/sikringen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekstralys AS Skrevet Januar 12, 2022 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2022 For å vite om du trenger en styrestørmsgiver eller ikke, har vi en liten huskeregel. Hva har du i de originale fjernlysene dine? Har du halogen, trenger du den ikke. Har du xenon, anbefaler vi det, og har du LED, må du ha det. Denne modulen henter ut et nytt styrestrøm signal for en enklere oppkobling. Ved LED originalt finner du ikke dette signalet, så du må derfor bruke denne. Har du xenon må du inn i selve spjeldet og finne pluss ledningen som aktiverer fjernlyset, dette er litt komplisert så canm8 hjelper deg med denne jobben. Ved halogen kan du bare finne pluss-ledningen som går inn på fjernlyset og koble deg inn på denne. Håper dette er til hjelp. Siter Ekspert på lys til bil og svarer gledelig på alle dine tekniske spørsmål om lys. Fyr løs! https://www.ekstralys.no --- Ekstralys AS er kommersiell bidragsyter. Svarene fra denne brukeren kan inneholde produktplasseringer som bør vurderes som reklame. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg