Mort1 Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Noen som har ei oversikt over cd-vekslere som passer på min delta radio/kassetspiller? Eller passer kun den orginale audiveksleren? Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 finnes en panasonic spiller som skal passe, men husker ikke hvilken.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet April 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Ser di har orginale cd vekslere på ebay, men di er jo svindyre... Får heller kjøpe seg en værsting blaupunkt spiller med rødt lys i display og knapper når jeg blir rik :cool: Men gi lyd om noen som vet av no vekslere som kan passe til den orginale spilleren da.. Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 panasonic CX DP 9061 var en som sa at denne passa engang til meg, men er litt usikker... mvh kjetil Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Har en med delenummer 4b0035111 jeg... vet ikke om den passer? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Mai 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by borabora Har en med delenummer 4b0035111 jeg... vet ikke om den passer? Hmm.. Tviler egentlig på at den passer. Sto den i S3'en? Hva heter radioën den var koblet til? Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by Mort1 Hmm.. Tviler egentlig på at den passer. Sto den i S3'en? Hva heter radioën den var koblet til? Noe av det passer vel om hverandre men vet ikke om den her gjør det. Yepp, tok den ut når jeg bytta spiller ifjor, Delta II tror jeg. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg