Trulsp Skrevet November 18, 2021 Rapporter Share Skrevet November 18, 2021 2000 Audi S6. Det kommer klunkelyder når jeg kjører/svinger. Var på kontroll på Vegvesenet i går og de mener at tannstangen er løs. Slik jeg har forstått det så er det tre skruer som fester tannstangen. Kan det være noen foringer her som må byttes? Eller risikerer jeg at hele tannstangen må byttes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 18, 2021 Rapporter Share Skrevet November 18, 2021 Jeg husker ikke i hodet om tannstang på C5 har foringer i festehull, men det er få biler som har det så tror ikke denne har det. Nå er det multilink på denne, så å bytte eller fikse noe på mistanke er sjeldent lurt. Har du litt peiling kan du gå over forstilling, hvis ikke ville jeg anbefalt å la et verksted ta en titt. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg