Gå til innhold

Ascona b vurderast solg

Ranger emnet


smule

Anbefalte innlegg

Vurderar å selge asconaen grunna nytt prosjekt på gong.

1979 Opel ascona 2.0n

Ombygd til 2,0e (manglar radiatorslangar, ellers klar til oppstart)

40/40 senkesett

Sr instrument

Sr ratt

insprøytningstank

lexmaulfront

manta gsi bakfangar

Sota ruter

17`kosei racing rg med 2 nye dekk og eit utslitt og eit helvslitt

osv

Rustfrie kanalar og hjulbuar. Er rust i dører og litt bak som ikkje er tatt. Er rullemalt orange. Men ser bra ut til å være rulla. Tøff bil som vekkjer oppsikt

 

Pris: 12 000 med felgar

8 000 utan

 

For spørsmål svar her eller ring/sms Jørgen Vidnes

 

bakside2.jpg

bak1.jpg

framme1.jpg

side1.jpg

side2.jpg

framme5.jpg

klister.jpg

Gromscona POWER!

No: Opel Ascona B 2,2i

Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikkje godkjent, men skal ikkje være noko problem, org bremser er gokjent med 125 hk.. er i bra teknisk stand

Bensinforbruket kjem vel til å ligge på litt under literen tenkjer eg..

Gromscona POWER!

No: Opel Ascona B 2,2i

Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by smule

er ikkje godkjent, men skal ikkje være noko problem, org bremser er gokjent med 125 hk.. er i bra teknisk stand

Bensinforbruket kjem vel til å ligge på litt under literen tenkjer eg..

 

Den mangler jo side blinklys ser jeg, følger det med eller?

Ellers blir den ikke godkjent...

 

Hvor mye tid og peng må du ut med for og bytte radiatorslanger på gliset da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om selger tar på seg jobben med å fjerne vingen og sparkle igjen hulla, og rive av solfilm, og kan garantere at bilen blir EU godkjent er den interesant ja..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexybam

Hva gjenstår før EU godkjenning?

Hva følger med bilen av deler o.l.?

Er den i kjørbar stand?

Hvordan er motorens stand?

 

Hvor mye rust gjenstår?

årsmodell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rust er der på dørene.. bør kanskje byttast, kanalane og hjulbuane er bra. litt igjenn i bagasjerommet. Har blinklys liggande trur eg. Radiatorslangar får ein på høøgar. samme som manta gsi og rekord 2,0e. Har ikkje lappen så ikkje prøvd å gokjenne. Men teknisk er den bra! understell og sånn er bra (bærekule, endeledd og sånn kjennes bra ut. Men felgane er eg litt usikker på om ein får godkjent. Manglar foresten bensinpumpe rele (nytt ca 500, høggar eller brukt ca 200 tenkjer eg.), Lagd opp retur rør til bensin men ikkje sett på slangane på insuget. Har og tenningsmodul og vakumslnage frå bremsekraftforsterkaren til insug. Så er litt arbeid igjenn. Er veldig fin å kjøre! lett på rattet tom med syttisa... Selgast for 6000 uten felgar og 11 med..

Gromscona POWER!

No: Opel Ascona B 2,2i

Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan få med ein motor til, ein 2,0n og ein haug med forgassar og insug osv... +++.. Sel med tap i forhold til kva eg har gitt.. Motoren skal være bra. Broderen hadde den i sin bil, overhaldte den for ca 20k km før han plukka den ut. Slå til. Tøff "råne" bil!

Gromscona POWER!

No: Opel Ascona B 2,2i

Eks: 1x Opel Kadett B 1,1 - 1x Opel Ascona B 4dørs - 4x Opel Ascona C 1,6-2,0i - 1x Opel Vectra 2000 16v - 1x Opel Rekord E2 2.0s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår