Rudian Skrevet September 19, 2021 Rapporter Share Skrevet September 19, 2021 Hei, Har en vw jetta 1986 i garasjen. Og den har et lite radiator problem. Bilen er kald å skrur på tenninga, (radiator går ikke da) men me en gang jeg skrur av tenninga så går vifta til radiator lenge. Noen som vet va dette kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 19, 2021 Rapporter Share Skrevet September 19, 2021 Så, hvis du på kald motor skrur tenning på og så umiddelbart av igjen går radiatorvifte? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudian Skrevet September 20, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2021 Jepp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 20, 2021 Rapporter Share Skrevet September 20, 2021 Brått blitt sånn, vært sånn lenge eller akkurat kjøpt bilen? Sjekk funksjonalitet til thermobryter på radiator. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudian Skrevet September 20, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2021 Neida har stått parkert innendørs i ca 10år. Så husker ikke om d va sånn da jeg satt den fra meg. eneste jeg vet er at jeg hadde motor ute av bilen før den ble stuet bort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudian Skrevet September 22, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2021 Lyset til temperaturen i bilen står å bare å blinker rødt når den står å går. Men skal prøve å ta løs den som er nederst på radiatoren. Er vel temperatur som er koblet på dær? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 22, 2021 Rapporter Share Skrevet September 22, 2021 Den klumpen nederst med 2/3 ledninger av litt størrelse er thermobryter, fungerer som et relé men styrt av temperatur istedenfor spenning. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg