Gå til innhold

hvem mekker eksosmanifold>turbo>downpipe?

Ranger emnet

Hawkon

Anbefalte innlegg

Har oppgradert turbo og leter etter noen som kan mekke meg en ny eksosmanifold og downpipe fra turbo...

Siden jeg først skal bytte ut manifolden, så hadde grenrør vært OK å invistere i.

Noen som vet om privatpersoner som gjør dette (noen som vil? :)) eller noen sjapper som er å anbefale? Vil da ikke bruke halve månedslønna jeg ikke har bare på stålrør på den lokale sjappa..

Er en Nissan CA18ET (1.8liter, 8ventiler) med en T25 Garett... Flenser har jeg ikke peil på hvor jeg kan skaffe, og det kosta timer å få det gjort her i staden, så det ble fort avslått.

Har eksisterende og må eventuelt bruke det, men det er jo støpgods...

Hilfe! :rolleyes:

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ford4fun

hva med denne her da? Mobeck

koster, men fungerer! og utmerket service!!!

ser jo helt ekstremt ut, og det frister.. men denne motoren er ikke så fryktelig da, så jeg behøver vel ikke slik presisjon :D

skulle egentlig bare skaffe flens og sveise selv, men tenkte kanskje det ble bedre om alt ble gjort hos noen som kan det.

flere forslag? :)

er ihvertfall ute etter flenser... hvis noen i Norge lager.

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, blir kanskje det å lage selv da.. skjærebrenner er jo en fin ting å bruke i midten... se om jeg får lånt noe :)

her er bilder av flenser jeg trenger

disse to som går mot portene

flange-frommotor.jpg

denne fra manifold til turbo

flange-toturbo.jpg

og denne fra turbo til downpipe

T25-2.jpg

(ser gamle flens under, den har bare 4 bolter så jeg trenger en ny en/bygge om eksisterende.. vet ikke hva som er enklest)

flange-fromturbo.jpg

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider