Jump to content

Audi A7 2.8 fsi quattro Grom lyd

AudiZorro
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By GolfEven
      Hei,
      Kjøpt ny bruktbil for et par måneder siden. Dette er en VW Golf 1.2 TSI 2013. 
      Ble informert av selger at den brant en del olje, noe disse bilene vanligvis gjør. 

Etter å ha kjørt en del kilometer, merket jeg at den brukte en del mer enn det jeg har lest er vanlig. Min brenner omtrent 0,5 liter på 350km. 

Har også merket at den kan fuske litt på gasspådrag ved lavt turtall. Da kommer det ofte blå/hvit eksos. Dette fremkommer når bilen er varm og kald. 

Noen som har noen formening om hva som kan være galt?

På forhånd, takk for svar :) 
    • By siste kvist
      Har da en 2014 Golf GTI med downpipes, men den høres ut som en ordentlig rånebil nå. Høres ut som en volvo 240. Har ikke så god peiling på dette her. Må jeg bytte til  andre downpipes eller? Er den satt på feil? Eller må jeg kjøpe noe annet for å få frem bedre lyd? 
    • By Volvomann25
      Halla, jeg holder på å lage utdrikningslag for en venninne 04. juli. Hun digger bil og vi tenkte derfor at som en del av utdrikningslaget kunne hun (bruden) og resten av utdrikningslaget bli kjørt gjennom hønegata i Hønefoss i en skikkelig doning!! Er det noen i Hønefoss/Ringerike/Jevnaker-området med bra bil eller som kjenner noen som kan ta på seg oppdraget?
    • By Thorsenn
      Hei!
      Har en 2012 A7 3.0 TFSI som jeg skal ha quad eksos på. Skal bestille Armytrix eksosen. 
      Er det noen der ute som vet om en bakre diffuser fra en S7 vill gå på en non S-line A7? Eller vet om en diffuser som vill passe til 4x89mm endestusser.
      Noen andre som har gjort dette tidelige? Bilder?
      Setter utrolig stor pris på alle svar og hjelp jeg kan få.

• By keybroo
      hei jeg har en wv passat 3c5 2010 modell og lurer litt på trykket til eksoset på bilen
      jeg skal instalere et normalt åpent/lukket ventil på eksos anlegget etter katalysatoren via et y rør, det jeg lurer på og som jeg har hørt litt om er at på en disel bil som passaten så kreves det at det er litt motstand i eksosen og at det ikke bare glir ut uten motstand, stemmer dette kommer bilen min til å miste hestekrefter når jeg åpner denne ventilen som jeg monterer på? bilen er orginalt 110 hestekrefter men har chippa den til 195 trinn 3 ifølge bis tuningservis bergen. om det stemmer vett jeg ikke før jeg får testa bilen på mølle men det koster også en del så. har noen peiling på om jeg kan åpne eksosen uten at det blir noe problem what so ever??
      dere trenger ikke komentere hvis dere tror noe for det hjelper ikke så mye jeg tar gjerne imot kunskap ifra folk som har peiling takk 
      mvh kristoffer
  • Populære emner nylig

• Recent Achievements

• Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy