krt_ Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 jeg tenker å kjøpe meg ford, og da blir det sikkert scorpio.. Hva burde jeg vite av følgefeil osv?? vil helst ikke kjøpe katta i sekken :rolleyes: Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 RUST!!!' Bensintanken ruster lett i hjel, hjulbuene og kanalene og for den saks skyld, pass på at det elektriske virker, det er et helvete å holde på med... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet April 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 tusen takk, men det viste seg at jeg kunne ikke kjøpe den alikevel siden eieren ikke fikk fingeren ut av rompen.. men kanskje over helgen.. Siter Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Tenkte på å kjøpe en 2.9i. Noen spes feil å se etter? Bra bil? Mange hester? Hørt så mye rart om de, men har ikke vært borti no tull med bilen til en kompis... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Juli 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Originally posted by Mad_Maxx Tenkte på å kjøpe en 2.9i. Noen spes feil å se etter? Bra bil? Mange hester? Hørt så mye rart om de, men har ikke vært borti no tull med bilen til en kompis... 2.4 og 2.9 er de minst solide motorene i Scorpio da, men fordelen med 2.9i er at den har vell 170hk og 233Nm så den skuver godt framover. Som L&D sier, pass på at det elektriske funker som det skal...Jeg sliter med mitt nå jeg(2.8i GL)...ingenting inne i bilen som funker...Hverken turteller, tempmåler, setevarme, sigarett-tennere, oppvarming på frontrute/bakrute, grøftlys eller tåkebaklysJævla he...te(!) å holde på med,Believe me! (Hvis noen vil hjelpe meg så ikke nøle med å si fra) Ellers er det jo rusta du bør passe på da: Kanaler, hjulbuer, reservehjulsbrønnen og ved jekkfestene bak. Men bortsett fra det så har jeg ikke noe negativt å si om Scorpio :p Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cthansen Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 Originally posted by Excaliburz 2.4 og 2.9 er de minst solide motorene i Scorpio da, men fordelen med 2.9i er at den har vell 170hk og 233Nm så den skuver godt framover. Som L&D sier, pass på at det elektriske funker som det skal...Jeg sliter med mitt nå jeg(2.8i GL)...ingenting inne i bilen som funker...Hverken turteller, tempmåler, setevarme, sigarett-tennere, oppvarming på frontrute/bakrute, grøftlys eller tåkebaklysJævla he...te(!) å holde på med,Believe me! (Hvis noen vil hjelpe meg så ikke nøle med å si fra) Ellers er det jo rusta du bør passe på da: Kanaler, hjulbuer, reservehjulsbrønnen og ved jekkfestene bak. Men bortsett fra det så har jeg ikke noe negativt å si om Scorpio :p FEIL! :P 2,9i har 150hk. Dreiemomentet er rett. Med katalysator har den 145hk/222nm. 2,4i har 130hk og med kat. har den 125hk. Skal du ha det heftigste må du opp på en 2,9i Cosworth. Denne har 195hk og 275nm, men ble rart nok bare levert med 4 trinns automatkasse... :/ , men det er jo bare og sette i manuell da... :D Siter 87 Ford Scorpio RS 2,4i 00 Golf 1,6 Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2004 caster/stab-stags-foringer... Det er svakhet.... Rust i stolfester, kanaler og bakre hjulbuer, standars-rusta på ford.... KM-stand og hvordan den er kjørt, ivrige sjåfører legger gjerne igjen noen spor... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg