362728 Skrevet Juli 1, 2021 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2021 Har en ulyd når bilen står å går på tomgang. Er bare av og til den høres, ikke alltid. Forsvinner med en gang jeg gir litt gass. Er ikke noe forskjell på lyden om bilen står i gir/fri eller med clutch inne/ute. Legger med video for lyd. tips? 2012, 2.0tdi IMG_2036.MOV Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 1, 2021 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2021 Siden du bare filmer fra innsiden av bilen kan jeg ikke si det sikkert, men høres veldig ut som defekt dobbel masse svinghjul. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
362728 Skrevet Juli 1, 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2021 Burde ikke lyden ha forsvunnet når jeg trår inn clutchen om det er svinghjulet? Hvor skal lyden komme fra om det er svinghjulet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 2, 2021 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2021 Niks, svinghjulet roterer fortatt like fint, da det sitter skrudd fast i veiva. Lyden kommer fra clutchhuset på girkassa hvis det er svinghjulet. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg