Skullkid Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Her er noen av mine biler Er ikke helt fotnøyd med Vecraen OPEL VECTRA Orginal Moddet SUBARU IMPREZA Orginal Moddet LANCER Orginal Moddet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
98GTwagon Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Jeg ser hvertfall framskritt i arbeidet ditt. Den første modden høres vel hjemme i en tegneserie, men de to siste var fine. Jeg likte best den nederste fordi Subaruen var for lav bak!! Ellers så var de to siste meget pene spør du meg.. stå på ! Siter :fingers: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Grei begynnermod.. det eneste er at bruker du lasso tool når u markerer bilen? det blir fryktelig ujevnt når du markerer den. Hvis du høyreklikker på lasso tool og velger den som er i midten går det lettere... STÅ PÅ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 tøff fargeforskjell på fronten på imprezan..... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg