Rick Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Har nå sagt meg lei av å tulle med motoren som står i amazon, så noen her som har en motor til salgs? Må være komplett, bare og slippe nedi, koble fire -> fem ledninger, gi litt bensin, å fyre igang! Trenger ikke å være no blotrimma greier, bare en helt standar.. sånn at kanskje jeg får kjørt litt i sommer! Heller komme sterkere tilbake til neste år. Aller best er det vist motoren befinner seg i troms, men alle i nordnorge kan gjerne sende en PM her.. eller en SMS til 97691572 (roperten på telefon er gåen:( ) Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 jeg har en strøken b23e tilsalgs. men den er ikke akkurat i nordnorge. ta kontakt hvis du er interessert da. hvis du ikke finner noen eller no :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg