hercem Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Jeg er på utkikk etter senkefjærer til Bora'en som sikkert benytter samme som Golf IV. Jeg har tenkt å senke den 35mm og lurer på hva som anbefales. Bør være ganske stive fjærer for bilen blir nok en del tyngre når jeg er ferdig med anlegget. Noen som kjenner til merket Vogtland som bl.a. AST Performance selger? Venter på et nytt sideskjørt fra de, så da kunne jeg bestillt fjærer samtidig. Ellers vil jeg vite om steder hvor jeg kan kjøpe fjærer over disk i Akershus/Oslo området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivers1 Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Jeg kan skaffe deg AP senkesett gunstig.. og også konidempere Siter 2004 BMW 320dA M-sport Special edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir A Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Senkesett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by Geir A Senkesett Har veldig lyst på senkesettet du selger, men orker ikke å ta meg råd. Måtte eventuelt da ha spist salt sild resten av sommeren og det frister lite. Tenkte jeg bare skulle ha noen fjærer så jeg får bilen litt lavere. Har fått på 19" felger som gjorde bilen enda høyere...nesten jeep :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet April 29, 2004 Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 På tide... ;) Originally posted by hercem [b Tenkte jeg bare skulle ha noen fjærer så jeg får bilen litt lavere. Har fått på 19" felger som gjorde bilen enda høyere...nesten jeep :) [/b] Må senke en del, satt på 19" på min jeg oxo og ble høyere. Fikk den ned i går. Hva slags felger har du nå da? Anbefaler justerbart. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 Originally posted by borabora På tide... ;) Må senke en del, satt på 19" på min jeg oxo og ble høyere. Fikk den ned i går. Hva slags felger har du nå da? Anbefaler justerbart. Nå har jeg ASA 19" DS3 felger(Superstar Lanze kopi). Ble veldig blankt og fint :) I tillegg ble det høyere slik at jeg nå uten problemer kan senke litt uten være redd for ødelegge glassfiber fangerene... Justerbart hadde vært bra, men jeg orker ikke å bruke så mye penger. Det blir stereo for alle penga ;) Burde også hatt nye bremser for det ser litt rart ut med de små bremsene mine. Derimot er det ingen racerbil, men en bil full av plastikk :rolleyes: Noen som vet hvor mye vil det ca vil koste? Hvilker fjærer bør jeg kjøpe eller spiller det liten rolle? Nå vet jeg om disse merkene Jamex, AP og Vogtland.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneBelinda Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 Heisann! Så deg på OBS i Lillestrøm på Streetmeet. Pen Bora du har, men så at den skulle hatt mere "bakkekontakt". Har selv Eibach fjærer på min Bora, tror det er 35mm senking. Fungerer meger fint det, selv om jeg kanskje ville hatt den litt lavere. Eibach er jo et ganske kjent merke på fjører. Fått mye skryt, har jeg hørt iallefall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Mai 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Originally posted by ArneBelinda Heisann! Så deg på OBS i Lillestrøm på Streetmeet. Pen Bora du har, men så at den skulle hatt mere "bakkekontakt". Jeg så også Bora'en din og kunne se at den var senket. Det hjelper veldig på utsendet. Jeg vurderer å vente med senkingen til anlegget er ferdig. Vet om en Golf med 35mm senking og like felger som meg. På det laveste får han han akkurat en finger mellom skjermen og dekket. Det går vel kanskje dårlig med mye ekstra vekt i bagasjen :rolleyes: Får man eventuelt kjøpt fjærer som senker mindre enn 35mm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Holdt på å kjøpe de selv oxo, nå når jeg ser hvor mange som har de så er jeg glad jeg ikke gjorde det. Og var redd for at de ikke sku tåle så mye.... Men er fine. Bremser er dyrt, iallfall om du skal ha litt størrelse på de..... Tatt senking først.... Originally posted by hercem [b. Vet om en Golf med 35mm senking og like felger som meg. På det laveste får han han akkurat en finger mellom skjermen og dekket. Det går vel kanskje dårlig med mye ekstra vekt i bagasjen :rolleyes: Får man eventuelt kjøpt fjærer som senker mindre enn 35mm? [/b] Orginale senkefjører på VAG men liten vits i å senke mindre. Det justerbare mitt er skrud helt ned og subber ikke det, ikke fått igjen bilen fra 4hjulsmåling da.... Men er jo litt bedre plass på min men tror ikke det skal være noe problem om du isåfall valser litt. H&R og Eibach er vel noe av det bedre.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Mai 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by borabora Det hadde vært dumt å hatt DS3 felger på bilen din fordi dem er tunge som bly. Det er også mange som har de, men det overlever jeg. Hadde vært gøy med noe som hadde vært mer unikt, men lommeboka hadde nok syntes noe annet. Kanskje jeg får satse på å få valset litt da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by hercem Det hadde vært dumt å hatt DS3 felger på bilen din fordi dem er tunge som bly. Det er også mange som har de, men det overlever jeg. Hadde vært gøy med noe som hadde vært mer unikt, men lommeboka hadde nok syntes noe annet. Kanskje jeg får satse på å få valset litt da ;) Ga 5000,- mer for noen andre, er en del som har det oxo men likte de bedre(og bedre gummi), ikke hos Shariff da som bare ville selge de DS3 felgene til meg i 19".. Senke først oxo merker du om du behøver det, er ikke sikkert han som har den Golfen har riktig impress til bilen heller... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Borabora: BILDER!!! Hercem: BILDER!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Hercem, legg litt mere penger i et justerbart senkesett da.. Så kan du justere etter når du får anlegget i, slipper du hvertfall å kjøpe nytt senkesett for at det blir å se teit ut.. Justerbart er jo ikke så veldig mye dyrere enn dempere og fjærer. Du får jo mange justerbare nede i ca 6000kr.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Mai 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2004 Ble til at jeg kjøpte senkesett av Geir A her på forumet. Nytt Jamex pro street senkesett. F: 15mm - 60mm B: 35 mm (ikke justerbart) Vet ikke så mye om det, men bilen blir nok i allefall lavere. Litt snodig at det bare er justerbart foran. Geir A skrev først i tråden sin at det også var justerbart bak. Det får uansett funk'a så lenge jeg slipper å bli mobbet i sommer fordi bilen er høy ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2004 Originally posted by hercem Det får uansett funk'a så lenge jeg slipper å bli mobbet i sommer fordi bilen er høy ;) Går nok bra det nå. ;) BTW: Boramannen: Bilder kommer etterhvert, fikk igjen bilen fra lakkering og 4-hjulsmåling på fredag, venter på et par deler fra Tyskland enda først. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg