Midtbø Skrevet Februar 28, 2021 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2021 Har en Volvo V50 2004 modell 2,4 bensin rekke5. Å trenger en ny starter til den har sett litt på forskjellige steder men så finner jeg noen med 9 tenner og noen med 10 tenner. Vett ikke ogsen jeg skal finne ut av det så lurte på om noen kunne hjelpe meg med det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 28, 2021 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2021 Først og fremst så kan du slå opp bilen din på catalog.meca.no også gå inn på "El-system" i menyen til venstre. Der ligger det startere. Det er ofte forskjell på chassisnummer på Volvodeler og det er ofte tungvint å skille ut hvilke deler som er riktig uten tilgang til chassisnummer. Evt legger du ut regnummeret ditt her. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg