Jump to content

Rate this topic

JD666
 Share

Recommended Posts

Hei!

Var ute på tur idag og det var skikkelig med vindkast. Jeg skulle åpne døren på førersiden og vindkastet tok godt i og brakk døren nokså langt fram og det knaste.

Jeg har ingen karroseriskader, men dørstoppern har nok gjort jobbe sin og må skiftes-

Verksted antyder en pris på 3000kr for jobben inkludert dørstopperen. Det ble en dyr tur...

Det jeg lurer på er om man enkelt kan skifte dette selv eller må det gjøres på verksted?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By Petterpeders
      Hei.

Har kommen over en suzuki baleno. Er ikke så bilkjent, men har lyst å bli bedre på å skjønne biler.

Trenger hjelp med å finne ut hvor jeg kobler av 4wd (hvis mulig) og hvor jeg finner viskosekobling. 
    • By Morpheuz
      Det har plutselig oppstått et problem der skyvedøra har blitt vanskelig å få opp. Jeg må ta i svært hard å røske i dørhandtaket for å få opp døra. Døra åpnes fint med hendelen på innsiden.
      Ingen feil med skinner og løpehjul. Trolig noe mekanisme innvending. Har hørt om "pin bolt" som må byttes. Noen som har tips om hva jeg bør sjekke/bestille her?
      Gjelder en 2010 Dangel Peugot Partner 4X4. Skyvedør, høyre side.
    • By yaris2010
      Hei, 
      Ble klar over at begge kjørelysene mine ikke fungerer da jeg ble blinket på. Har en Yaris fra 2010.
      Jeg ser at det er led-lys på kun kjørelysene/bremselysene og at alt annet har pærer. Har altså da sjekket, og bremselysene fungerer. Jeg har byttet sikring. Alt stemmer ellers. Men kjørelysene vil bare ikke på. 
      Det sies at led-lyset som er kjørelysene er det samme som bremselysene - det bare lyser sterkere når jeg bremser. Dersom dette stemmer så gir det jo virkelig null mening at kjørelysene ikke fungerer, mens bremselysene fungerer.
      Noen som har noen ideer/innspill før jeg må tømme lommeboka og dra på service?

Takker VELDIG for eventuelle innspill!
    • By Djraha
      Hei! 
      Jeg kan nærmest ingenting om bil og var så uheldig at min wv transporter fra 2007 begynte å brenne i Italia. Verkstedet her utsetter jobben de har fått og jeg har ganske lite tillit til dem. Derfor ønsker jeg å vite hva noen andre syns eller høre om noen har hatt lignende opplevelser.

Jeg hadde kjørt bilen i en drøy time i ganske bratt terreng, det luktet litt svidd, jeg stoppet bilen med motoren i gang, da jeg stoppet kom det voldsomt med røyk opp av panseret. Fortsatt ingen varsellamper og motoren gikk fortsatt. Jeg så at det var flammer under bilen, som utelukkende kom fra et panel som halveis hang ned fra motoren å traff bakken. Jeg slukka flammene med pulveraparat. Motoren gikk fortsatt og ingen varsellamper. Skrudde av bilen etter dette å ringte naf som kom med bergningsbil. 
      Har noen noe greie på hva som kan ha skjedd? Og vil det ha påført stor skade? Jeg kan ikke se noen andre voldsomme feil under motoren der flammene traff annet enn sot. Panelet som var i flammer falt helt av og er ødelagt, men det er kanskje ikke så viktig? 

Takk for hjelp!! :) 
    • By sveinsvein
      Har en golf 4  2000 modell. Noen ganger har den startet men dødd med en gang. Etter et par forsøk startet den. Men i dag var det nesten umulig. Fikk startet den etter mange forsøk. Den tenner hver gang og ruser opp når jeg gir gass men slukner med en gang. Hører at bensinpumpe tikker. Forslag til hva det kan være?
  • Populære emner nylig

• Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Privacy Policy