RaT Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 noen som vet hvordan jeg får ut høyttalerne bak i coupen min? ...har ikke lyst til å ødelegge noe... Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Det samme lurer jeg på ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 høytalere bak? ikke funnet noen jeg:D Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaT Skrevet April 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 bak som i baksetet... skjønner ikke hvordan jeg skal få ut de høyttalerne uten å ødelegge noe...finner ingen skruer eller noe... Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 mest sannsynelig klipset fast..bruk et skrujern og lirk det ut uten og benne det Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 tenker du får de jalla grillene i ved baksetet? går vell ikke å plasere no høytaler der? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by turbokano tenker du får de jalla grillene i ved baksetet? går vell ikke å plasere no høytaler der? det sitter høytalere der.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 gjør det ikke i min vertfall!! lirka å lurte å prøvde å få av det dekselet selv,så ingen høytaler der..,hvilken størrelse er det? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaT Skrevet April 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2004 sånn ser det ut... Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet April 30, 2004 Rapporter Share Skrevet April 30, 2004 nemmen:) koselig,da kan jeg droppe 4" i dashen,sette mellomtone der,og ha diskanter i dashen. størrelse er det på høytaleren der? gidder du måle? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Mai 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 Du klarer å få ut høyttaleren i døra vel? Bare til å skru av dørtrekket det vel? Og den høyttaleren bak... Har du prøvd å ta av dekselet på høyttaleren? Lirk den ut.. Så finner du sikkert noen skruer.. Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaT Skrevet Mai 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2004 det er ikke noen høyttalere i døra...og jeg får ikke bort det føkkings dekselet det sitter som faen...og jeg finner ingen steder jeg kan ta av trekket der... Siter 1989 Audi Coupe 2.3E 1990 Volvo 740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johans1 Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Det du må gjøre er å skru av håndtaket/armlenet på døra, ta av lysta rundt døråpneren og ta av dørtrekket! Bar dørtrekket er elementet festet med skruer, som egentlig er bare å skru ut!!! Verre er det ikke!!!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 er bare å skru å rive av trekket på siden bak, så skjønner man enkelt hvordan man skal ordne resten ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Det er ikke noen annen måte å gjøre dette på enn å ta av hele "dørtrekket" høyttalerene sitter klipset fast på baksiden av trekket. Det er derfor litt vanskelig å få festet uorginale høyttalere der og i tillegg få det tett nok rundt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg