sondreef Skrevet Desember 25, 2020 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2020 Heisann, har tenkt å lage meg ein slik sandblåsar av ein propantank, dvs at eg er nødt til å sveise rørdeler til tanken. Det eg lurar på er om noen veit hvilke rørdeler eg kan bruke til å sveise til tanken. Har sett her: https://www.billigvvs.no/Tekniske-installasjoner-Roer-roerdeler-Metallroer-deler-Galvaniserte-roer-deler.html Men det ser ut som det er galvanisert støpejern? Er vel ikkje heilt heldigt å bruke det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xr4ti Skrevet Januar 1, 2021 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2021 Finnes sveisemuttere i de fleste gjengestigninger men om du sliper av galven så skal det være mulig å få en grei sveis på disse rørdelene også. NB, husk å vannfylle beholderen før du sveiser så du er sikker på all propan er vekk før sveising, om ikke så kan det bli Apollo 21 du bygger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg