Gå til innhold

Halden Natt til 1 mai !

Ranger emnet


Ruzle

Anbefalte innlegg

jeg kommer iallefall :D med bruksbilen da...arg..den andre er vel kalr om type et år :D

kan ikke gå glipp av 1mai i halden,bedre liv skal du lete lenge etter :op

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok garantert ikke :)

 

For det første skal man lete lenge etter mer Harry samling :) Masse amerikanere og volvoer interesserer meg ikke så voldsomt :)

 

Har også en tendens til å bli en del knuste flasker og dritt i veien. Punktering kl. 02:00 suger :)

 

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer masse fett dit! Masse polerte amcars ;D digg å høre lyden fra de bila der ass :D pleier å være masse forskjellige biler der.. enten om du liker "all show, no go" biler eller omvent ;) Liv kan jeg garantere uansett! Og jannis.. jeg driter i hva du mener og syns om ting.. og det er bra at du ikke kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ruzle

Kommer masse fett dit! Masse polerte amcars ;D digg å høre lyden fra de bila der ass :D pleier å være masse forskjellige biler der.. enten om du liker "all show, no go" biler eller omvent ;) Liv kan jeg garantere uansett! Og jannis.. jeg driter i hva du mener og syns om ting.. og det er bra at du ikke kommer :)

 

Hvorfor gidder du kommentere det da, om du driter i hva jeg mener?

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ruzle

Håper du ikke er for glad i den bilen din..

 

Ta å hold kjeften på deg! Nettop pga slike æsswipes som deg kan vi klare oss uten på forumet!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var ufattelig lite liv...dissa cruisinghøytidene skjærtorsdag, natt til 1.mai og 16mai har liksom dabba helt ut...Idet polti begynte å slå hardt ned på børning gikk liksom lufta ut av ballongen.Ok masse Halden og sarp, endel fra fredrikstad , men før i tiden sto det jo 1.5km med kø! nå var det liksom litt saktegående forbi torvet fordi noen sku over veien..

Håper på bedre tider på 16.mai.

www.nordicautotech.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår