spooz Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 "Sjøføren pumper raskt flere ganger på gasspedalen, som for å illustrere at han virkelig mener alvor. Plutselig slipper han clutchen - leenge før jeg er forberedt! Så hogger han på bremsen. Jeg ser på han med spørrende øyne, og han forstår undringen: "Tenkte bare å varme litt dekk først!". Selvfølgelig, dette er jo tross alt en seriøs måling! Når blårøyken legger seg stiller vi oss opp, alt er klar. Jeg gir tegn og venter på å bli sugd bakover i setet. Det ble jo sagt å være rundt 350hk i dette monsteret!" Bli med evo.no på prøvetur i en 1979 Kadett C Coupé! Klikk på denne linken for å lese hele artikkelen: http://www.evo.no/modules.php?op=modload&name=Reviews&file=index&req=showcontent&id=24 Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Har extremt sansen for Kadett C.....ser at det er populært å putte cossie maskin i en sånn..... Men det hadde vært råere å hatt en Opel maskin nedi der.....men igjen..det er meg i et nøtteskall... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 skikkelig fin bil.. men overdriver litt når det virker som i artikkelen at det er en skikkelig trimmet cossie maskin, er jo ikke det... men en lett trimming.. hadde vært like bra med en skikkelig opel let maskin.. de er jo de mest holdbare opel har lagd... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Det var en LEKKER C. Jeg har blitt forelsket i den bilen nå! Men skulle gjerne likt å se en Opel motor i Cèn isteden ja! Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet April 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by Kjetilr skikkelig fin bil.. men overdriver litt når det virker som i artikkelen at det er en skikkelig trimmet cossie maskin, er jo ikke det... men en lett trimming.. Jeg aner ikke hva som er vanlig å ta ut av disse motorene, men det ble sagt 350hk+ og i en bil som veier 850kg så _føles_ det i alle fall greit trimmet. :) Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 350hk å grønne dyser? neppe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Originally posted by 2fast 350hk å grønne dyser? neppe.. har sett det blitt bremset over 350 med det, men på en helt nybygd motor med portet topp og oppgradert turbo.... Men på en godt brukt cossie motor som ikkke er i topp stand så tenker jeg det gir ca 280 hk med ett bajoo chip... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Ved 1.8 i ladetrykk som det her ble kjørt med på en bra motor skal en klare 350 hk med grønndyser. Jeg har også sett biler bremse i overkant av 350 med grønndyseoppsett:) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally Skrevet April 28, 2004 Rapporter Share Skrevet April 28, 2004 Er vel ikke gateskilte på den? Siter __ ____ \\_/_|__\__ =|(o)_|_(o)_\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford granada Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 DU cosworth er ford det!! skal ikke sitte i en opel... jeg og noen kamerater har en opel 2.2i motor... som skal trimmes og settes i en ascona b .. opel bil.....opel motor!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Ford og Opel går under samme kategori...... :cool: Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by Jonte Ford og Opel går under samme kategori...... :cool: nemlig derfor de tøffeste bilene på markedet!! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Originally posted by Tape-R nemlig derfor de tøffeste bilene på markedet!! word..;) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 :D :D :D Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2004 Det hadde vært kult å satt en C20LET maskin i sierra cosworth.. sånn bare for å være lei :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg