golfrider Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Har fått nye lykter: Skal fikse opp dekselet for kamrem: Og et pussebilde fra felger: Skal legge ut før og etterbile også når jeg er ferdig! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Hehe, den trengte litt shining den der ja.. Kule lykter forresten Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 He he.. Ja ikke sant! Tenker jeg pusser vekk rusaten og lakker den igjen! Er virkelig stygt med så mye rust i motorrommet.. Tar vifterammen også tenker jeg. De lyktene er fete, men har hørt at de lekker litt.. Og det er et HÆLVETE å pusse felg! Men resultatet kommer til å bli kanon! Polerer kanten og så tenker jeg på å lakke spilene matt svart.. Og du ZOOM? Går nybilen fortsatt bra? Jegg har enda ikke fått på hjulbuelistene.. :rolleyes: Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Hvis du skal få det til å holde (dekslet over kamreima) må du få vekk ALL rust helt ned til blankt metall, grunne med ordentlig grunning, lakke og ha klarlakk over. Hvis ikke er rusten tilbake til neste år...sånn som det gjorde til meg. Fine felger! Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 De lyktene er fete, men har hørt at de lekker litt.. Og det er et HÆLVETE å pusse felg! Men resultatet kommer til å bli kanon! Polerer kanten og så tenker jeg på å lakke spilene matt svart.. Og du ZOOM? Går nybilen fortsatt bra? Jegg har enda ikke fått på hjulbuelistene.. :rolleyes: Blir en skikkelig svart/hvitt-bil etterhvert det her ;) Et triks er å ta silikon rundt kanten på lyktene, for at det ikke skal komme inn fukt. Nybilen er god som gull. Begynner å bli varmt nok til å pusse rust og sette på lister nå vel? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Ja været er bra, men tiden strekker vel ikke helt til! Får ta noen ettermiddagers fremover og se hva som skjer.. Det er jo svart/hvit som er fetest med det utgangspunktet jeg har! Tror det blir fint, må bare få tatt en runde på lakken med polering og litt oppfreshing først! Ja felgene er fete :) Det ble utrolig stor forskjell etter en liten puss! Morro å pusse dem opp, men et slit å pusse dem ned doh Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Det var ikke lett å få vekk rusten fra det dekselet, men det ble ikke så værst.. Etter: Ellers så var jeg og hentet felgene fra retting så nå er det tilbake til pussingen doh Regner med å ha dem klare til neste helg! Joy!! :titties: Hadde bilen til EU kontroll.. Fire 2`ere: div lyspærer og bremselys (fikser jeg fort) og så fikk jeg en 2er på at lasteavhengige ventilen på ene bakbremsen satt bom fast.. regner med å få fikset dette relativt greit med litt verktøykasse på boks og godt humør! Ellers så lurer jeg på om jeg kan matte ned lakken mellom spilene på felgen min og legge alu grunning oppå der igjen? Vil det sitte? begynner å bli lei av pussingen.. problemet mitt er at jeg måtte pusse helt ned til aluen oppå spilene gr. hakk. Noen som har erfaring med slikt? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Noen som har prøvd? Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Som vanlig er det jeg som poster mest her.. He he.. Vårvask på bilen: Den ble som ny! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Pen bil! - Fjern emblemet i grillen - Anskaff Monovisker - Dører med speilet fremme (90' ?) - Skikkelige vinter felgz! - Soting av baklykter Ellers nydelig bil yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Har fått på de nyoppussede felgene (egentlig lenge siden det da, men..): Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Her er det eldste "før" bildet jeg fant (fra salgsannonsen på felgene): Har vært lenge siden jeg har oppdatert her nå grunnet et nytt enerprosjekt jeg har startet opp med.. Har bla. enda ikke fpått bestillt nye dyser til webern, men det skal jeg gjøre nå! Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Pent......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 bilen din ble ganske fin! :D Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Selger bilen.. Bilen har tjent meg bra de 3,5 åra jeg har hatt den. Bilen har 90 hk, har gått ca. 230 000 km. Siden jeg er en ærlig sjel begynner jeg med det som er galt: - eksosen: lekker som bare rakkern i skjøtene mellom rørene. Selve eksosanlegget er bra, men det er min jobb (gjort ute, liggende i snøen) som er dårlig. Bråker bra! I tillegg passer ikke røret over bakakselen skikkelig noe som medfører litt "klonking" samt at endepotta kommer for langt inn og soter til fangeren.. Ingen stor jobb å fikse.. - Forgasseren: Har byttet forgasser og det hjalp litt. Men det bør nok byttes igjen ettersom bilen er vanskelig å starte når det er skikkelig kaldt, med mindre du bruker motorvarmer. I tillegg opplever jeg en sjelden gang at bilen begynner å fjuske selv om den er varm. Da må motoren stoppes, vente fem min, og startes igjen.. da er fjuskingen borte. Skjer sjelden.. - Frontruten: sprekk nederst på førersiden. Må sikkert byttes før eu kontroll.. - Vindusheis: høyre vindusheis er gåen.. Ellers er bilen helt grei. - Lite rust og forholdshvis fin i lakken. - 90 fangere forran og bak - lakket speil - luisi sportsratt - 40mm++ senk - MIM felger med ok dekk - vinterdekk (pigg) - 2 6x9" i hattehyllen - clear/røde baklykter - green luft og oljefilter - greenstuff bremseklosser og brembo max slissa skiver i front. - grilllist - 4-1 grenrør - simmons fremre og midterste lyddemper. 2" Bilen er tight og fin å kjøre, ikke no dødgang på ratt osv.. Bilder kommer senere. 10 000 er prisen, kan gå litt ned ettersom det er noe småfiks på den.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg