DJ GOLF Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 har dere det slik at når man sitter på langlys på bilen kutter han ut kjørelysene? Eventuelt, har noe erfaring om hvordan man kobler om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Er slik hos meg, skal vel være det på de fleste biler(Siden nærlyset og langlys samtidig forstyrrer når du kjører, bare prøv å kjøre slik lenge, er skikkelig forstyrrende! Er vel bare å koble en ledning mellom nær og fjern! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nakjem Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Det skal være slik, viss ikke så brener du mest sansynlig reflektorene! Siter 1303`n lekker ikke olje, den markerer sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ GOLF Skrevet April 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 jeg mener ikkje å kjøre med de til dagen, men når man trenger de. har for øvrig golf 4 look på lysene. Det er bare irriterende når det er mørkt og de lysene lyser langt fram men ikke foran bilen. Har noen forsalg ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 De skal ikke lyse aleine.. De skal lyse sammen med nærlysa. Hvordan lykter hadde du før? Trur du må ha en adapter til de lyktene, siden de er dobbel optikk. Hvis du ikke hadde det fa før da Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Originally posted by B.T.i Er slik hos meg, skal vel være det på de fleste biler(Siden nærlyset og langlys samtidig forstyrrer når du kjører, bare prøv å kjøre slik lenge, er skikkelig forstyrrende! Tøv, alle biler som har dobbel optikk har fjern lys sammen med nærlys. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ GOLF Skrevet April 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Originally posted by rairai De skal ikke lyse aleine.. De skal lyse sammen med nærlysa. Hvordan lykter hadde du før? Trur du må ha en adapter til de lyktene, siden de er dobbel optikk. Hvis du ikke hadde det fa før da hadde dobbel opptikk før også, var akkurat samme drit da ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Originally posted by rairai Tøv, alle biler som har dobbel optikk har fjern lys sammen med nærlys. Javel, siden jeg har G4 look med adapter, siden fattern, bruttern og de fleste kompisene mine har dobbel optikk, nær slukker når fjern tenner, da må det være feil med alle våres biler? Siden du vet dette så godt, så kan du fortelle hvilke dobbel optikk biler som har dette! Grunnen til at fjernlyset lyser langt foran bilen er for at du skal se langt foran bilen, ikke rett foran, hvis det lyser rett foran bilen forstyrrer det øyet, dermed klarer du ikke å fokusere på det som er lengre frem!!!!!!! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Ja, min golf, samt 5 andre golf her jeg bor har det.. Søstra mi hadde en gl, og der var det slik også. Mora mi hadde også slik på caben sin. Så, hvem har feil..? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Originally posted by rairai Ja, min golf, samt 5 andre golf her jeg bor har det.. Søstra mi hadde en gl, og der var det slik også. Mora mi hadde også slik på caben sin. Så, hvem har feil..? ja, si det! Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nakjem Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 ring møller! Nær lys skal slokke når fjernlys tennes! punktum finale Siter 1303`n lekker ikke olje, den markerer sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Hvorfor skal de det? Gjør ikke det på andre biler. Nye merce slk slokker de ikke, nye golf slokker de ikke. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nakjem Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 hakke snøring, fikk beskjed når jeg spurte en gang i tida, at reflektorene gikk åt skogen viss det var tent på likt... alt jeg fikk beskjed om... Slik var det på min ihvertfall, med G4 opptik.. park lyser hele tida, mens nær slukker når lang kommer.. men klart, lyser jo bedre med begge Siter 1303`n lekker ikke olje, den markerer sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Var borti en som klarte å koble fjernlysa på bensin pumpa (eller no sånt, husker ikke helt hva han sa, men ihvertfall...) hehehe, han skjønte ikke helt hvorfor bilene hele tiden stoppet om natta da han kjørte på vei hjem fra jobb... Etter en liten titt fant han ut at han hadde koblet litt feil på det elektriske :op Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet April 27, 2004 Rapporter Share Skrevet April 27, 2004 Originally posted by rairai Hvorfor skal de det? Gjør ikke det på andre biler. Kanskje du skulle ta lappen på nytt hvis du ikke vet hvorfor de skal slukke, når man har på fjærnlys skal man fokusere langt frem for bilen slik at man kan oppdage ting/dyr/menesker osv. mye tidligere. Har man på nærlys samtidig kan det irritere øynene eller du sitter å stirrer rett forran bilen å oppdager ikke no før du har kjørt over det. Kan godt hende noen biler har begge deler men jeg har ikke sett noen i de 2 åra jeg har hatt lappen. Hvis du fortsatt tror du har rett så sleng opp noen bilder med biler som har begge tent da vel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg