torleifh Skrevet Mars 25, 2020 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2020 Jeg vurderer å bytte ut min Octavia 4x4 TDI fra 2005 med en nyere, lignende modell. Kan noen forklare meg hva man får ekstra på Elegance modellene i forhold til standard utgaven? Er det kun ekstrautstyr, i så fall hva slags utstyr? Er det evt andre forskjeller som gjør at reservedeler er dyrere? (Eks. andre bremser, spesielle støtdempere, spesial fjærer, annen forstilling osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 25, 2020 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2020 Når du skriver nyere lignende modell så antar jeg du mener nyere mk2. Gå inn på https://www.parkers.co.uk/skoda/octavia/hatchback-2004/specs/ og scroll ned til Equipment list, der kan du velge utstyrsnivå og få opp detaljer. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg