torjus1984 Skrevet Januar 27, 2020 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2020 Hei. Bilen min en vw caddy maxi 4 motion 2011. Har problemer med varmeapparatet på bilen min. Det slutter å komme luft ut av dysene etter en viss tid. viften går, men det kommer ikke luft ut av noen av dysene. Motoren holder 90 grader, det er tilstrekkelig kjølevæske, den varmer og blåser godt frem til problemet oppstår. Noen som har vært borti dette? mvh Torjus Robstad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 27, 2020 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2020 Kupevifta går men etter en tid slutter det å blåse? Går vifta fortsatt da? Hvis ja, må det leses ut feilkoder. Kan være et spjeld/spjeldmotor som ikke har det helt godt. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torjus1984 Skrevet Januar 28, 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2020 Det er riktig. Vifta går selv om det ikke kommer luft ut av dysene. Da får jeg ta en tur på verksted Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg