opel 1.9TCDI Skrevet November 14, 2019 Rapporter Share Skrevet November 14, 2019 Hei. Kan noen fortelle meg hva dette betyr på en passat. Jeg har også glødelampe blinker og gul lampe på (P) med strek over P'en. Og så har jeg gul lampe på anti skli logoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 15, 2019 Rapporter Share Skrevet November 15, 2019 Antar det er en 06 Passat? Få noen med VCDS til å utføre en adaption, kan løse problemet. Brake Pressure Sensor 1 (G201) Prerequisites: System voltage at least 12.0 V. [Select][03 - Brake Electronics][Measuring Blocks - 08] Group 005[Go!] Check field 1, the value has to be between -8.0 and +8.0 bar.[Done, Go Back][Security Access - 16] Enter 40168, to enable the basic setting.[Do it!][Basic Settings - 04] Group 066[Go!] Activate the Basic Setting.[ON/OFF/Next] After a successful basic setting, field 2 should say "OK".[Done, Go Back] To make sure the basic setting was succesful, check the sensor again.[Measuring Blocks - 08] Group 005[Go!] Check field 1, the value has to be between -3.8 and +3.8 bar.[Done, Go Back][Close Controller, Go Back - 06] Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg