Gå til innhold

Ettermontering av Turbo på Hilux

Ranger emnet


Keen

Anbefalte innlegg

Hei folkens. 

Jeg har en Toyota Hilux 2.4D 80hk 1993 som jeg hadde i tankene å ettermontere en turbo. Tenkte eventuelt ta å bruke en original turbo fra hilux.

Så lurer på om dette kan ta noe skade på motoren eller annet?

Er det mye jobb å få dette til å fungere greit? Og hvor kan jeg ta oljeturen og returen lettvint fra på denne motoren?

Setter veldig stor pris på tips, triks og råd om hvordan dette enklest mulig kan la seg gjøre og hva jeg eventuelt må være obs på. Jeg har aldri gjort dette så veldig takknemlig viss noen kan forklare så godt det kan gjøres fra start til slutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår