JMLIE Skrevet Oktober 3, 2019 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2019 Hvordan sletter eg feilmeldinger Ford Connect har prøvd med feilkode leser men den kommer til bake har skifte delen som er problemet Koden er p010f modell 2008 1,8 tdci har bytta luft mengde måler finner ikke noe falske luft lekkasjer på motoren heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 4, 2019 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2019 Det kan være mye rart. Som i at motoren får falskluft. Lekkasje på slangen mellom luftmassemåler og motor. Lekkasje på turboslange. Ryker den svart? Ledningsbrudd mellom styreenhet og kontakta inn på luftmassemåleren. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMLIE Skrevet Oktober 4, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2019 Nei den ryker ikke svarte den nupper litt av og til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 6, 2019 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2019 Vanskelig å si noe særlig uten å se bilen, det kan være feil på map-føler for eksempel. Det kan være at innsuget er nedsota slik at bilen får for lite luft. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMLIE Skrevet Oktober 7, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2019 eg skal til ei bilopphogging i dag å henta dei to slange som går inn til intercoolern eg ser dei er litt sprukne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMLIE Skrevet Oktober 8, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2019 Feilkoden har forsvunnet etter eg bytta dei to slangene håper dette kun det som har vore problemet men den får noen ganger at den detter vekk litt mister 10 km så går den fint igjen noen dager så skjer det igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg