Trulsp Skrevet September 21, 2019 Rapporter Share Skrevet September 21, 2019 Audi A4 1.8T q b6. . Har byttet bakre caliper og nå lekker det bremseolje der bremseslangen er skrudd på caliperen. Skal det være en pakning der? Noen som har tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 21, 2019 Rapporter Share Skrevet September 21, 2019 Er kon som tetter, ingen pakning. Er slange tilstrekkelig skrudd til? Dersom ja vil jeg tro det er skade på kon/sete i caliper. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsp Skrevet September 21, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2019 18 minutter siden, Quattro73 skrev: Er kon som tetter, ingen pakning. Er slange tilstrekkelig skrudd til? Dersom ja vil jeg tro det er skade på kon/sete i caliper. Caliperen er helt ny. Da må jeg sjekke om det kan ha skjedd noe med slangen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 21, 2019 Rapporter Share Skrevet September 21, 2019 Kan være lekkasje fra slange, den skal ikke ha vridning når montert. Dog, dersom det ikke er lekkasje/svetting fra slange, og det var ok med gammel caliper, så står du igjen med slange som ikke er nok tightet eller skade på sete/kon i ny caliper. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg