Jonte Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Vi er 4 gutter som ønsker å kjøpe en campingbil.. Noen som vet om noe? Ikke noe mega dyrt akkurat. Hvor mye koster det å leie en campingbil? Vi planlegger en roadtrip nedover i Europa! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Gjør som jeg og tre kompiser gjorde, kjøp en van med tomt varerom og bygg deres egen campingbil. Vi brukte 1,5 år på å konvertere en 1987 Dodge B350 Maxi Van fra en illeluktende mugghaug til en strøken campingbil med sengeplass til seks og kjøkken. Byggingen er halve moroa, og man får et helt annet forhold til bilen når det er noe man har lagt timer, penger og sjela si i. Vil fraråde dere å reise på tur i en gammel transit eller lignende med strikkmotor. En amerikansk van har ikke noe høyere forbruk ved fornuftig gassbruk, men da kan dere hvertfall ta en forbikjøring uten å måtte gå ut og dytte... Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Originally posted by Överladdaren Gjør som jeg og tre kompiser gjorde, kjøp en van med tomt varerom og bygg deres egen campingbil. Vi brukte 1,5 år på å konvertere en 1987 Dodge B350 Maxi Van fra en illeluktende mugghaug til en strøken campingbil med sengeplass til seks og kjøkken. Byggingen er halve moroa, og man får et helt annet forhold til bilen når det er noe man har lagt timer, penger og sjela si i. Vil fraråde dere å reise på tur i en gammel transit eller lignende med strikkmotor. En amerikansk van har ikke noe høyere forbruk ved fornuftig gassbruk, men da kan dere hvertfall ta en forbikjøring uten å måtte gå ut og dytte... Hmm. Vet ikke om vi har tid til å bygge :) Hmm, ja, det er vel ikke noe særlig. Jeg trur ikke jeg tørr å kjøre så langt sørover i en Ford uansett :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg