Gollum Skrevet August 16, 2019 Rapporter Share Skrevet August 16, 2019 Hei, Jeg skulle ta service på min accord idag, så oppdaget jeg en lekkasje. (Har kjent litt merkelige lukt fra motor i det siste) Det er helt hardt og inntørket. Det ligger rundt dyse/injektorer nr 2 og 3. Noen som har peiling på hva som har skjedd? Og hva som må fikses og eventuelt pris på dette.. setter stor pris på hjelp ps: jeg er ikke noe bilmekaniker, heheh mvh Kim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 16, 2019 Rapporter Share Skrevet August 16, 2019 Kompresjonslekkasje, kobberpakningen i bunn slipper kompresjon forbi. Dyse må ut, sete må rengjøres grundig og det må monteres sammen med ny pakning og ny strekkbolt (hvis denne har strekkbolt). Den harde guffa er hard/seig koks, må bruke middel spesielt designet for å løse opp koks og sot for å få bort dette uten unødvendig mye jobb. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg