Mikkime Skrevet Juli 30, 2019 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2019 Hei Jeg prøver å finne en type lim som brukes som tetning/klister på innvendig dørtrekk mellom panel og stål. Originalt er det en klissete lim som var lett å ta av uten å skade skumgummi trekket.. Det engelske navnet for type lim som er brukt heter wheatherstrips adhesive. Hva heter dette på norsk? Hvor kan det evt kjøpes? bilen er en Audi A4 avant b6/8E Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 30, 2019 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2019 Denne er genial til sånt. https://www.bilkomponenter.no/products/gladen-aero-fill-45-meter-rull?gclid=CjwKCAjw1f_pBRAEEiwApp0JKAWw7j6CSFydoZ_C4VlAHZA2P1fsSiUTefmuE1cXC_kHmAKE6icYuBoCC6EQAvD_BwE Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkime Skrevet Juli 30, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2019 Takker Litt dyr frakt men den kan nok fungere. Er det noe å kjøpe i fysisk butikk som Biltema e.l? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 30, 2019 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2019 Joda, men var bare for å illustrere. Tror BilXtra har dette i sortimentet, hvis ikke så kan de garantert skaffe det. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkime Skrevet Juli 31, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2019 Ble til at jeg Kjøpte meg en tube med 3m 08001 på ebay.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg