Raymond mat Skrevet Juli 25, 2019 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2019 Hei har nylig kjøpt meg en 16 mod etron. Ser når jeg har ladet den helt opp, så viser den kun 36-39 km tilgjengelig på strøm? burde jo stå 50 km, noen andre som har lignende bil , å evt hvor langt klarer dere å kjøre på strøm? Her går den bare ca 3 mil temp rundt 20 GR airconditon av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 25, 2019 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2019 Det er helt normalt, da det er mage faktorer som regnets med her. Under optimale forhold kan den vise rundt 45km ved fulladet batteri. I snitt går de fleste mellom 30-35 km på en lading, noe som også er å anse som normalt. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond mat Skrevet Juli 25, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2019 OK takker for svar, syntes bare det va rart det kun står 35 km tilgjengelig ved fulladet, å optimal temp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mayliss Skrevet August 8, 2019 Rapporter Share Skrevet August 8, 2019 Min er fra 2016, fulladet viser den som regel 45-47km. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yggen Skrevet Januar 26, 2020 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2020 Dette er noe jeg også lurer på. Har en 17 modell selv, og etter hver lading har jeg maks 32 km rekkevidde. Dette er forsåvidt greit (er jo kaldere nå), men rekkevidden sier meg ingenting. Jeg har akkurat 10 km til jobb, men da har rekkevidden gått fra 32 km til 11 km. Dette er ikke nøyaktig i det helle tatt og for meg viser bilen da mindre rekkevidde en hva som er reelt. Har sendt en henvendelse til Møller om dette, men ikke mottatt noe svar enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 26, 2020 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2020 Det betyr én ting, kjørestilen er ikke optimal. Gå inn og sjekk hvilket forbruk du har, så der du fort hvorfor den endrer seg så mye. (KWh/km) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yggen Skrevet Januar 26, 2020 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2020 Takk for tips, jeg skal sjekke ut dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mayliss Skrevet Januar 28, 2020 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2020 Enig med Jesper her. Min ligger nå på alt mellom 39-41km fulladet, har hatt en noe røffere kjørestil de siste månedene enn jeg normalt sett ville hatt (pluss vinter, antar det også kan ha noe å si). Nå er min inne på 3-års kontroll av batteriet, jeg tipper alt er OK og at den ligger på kurven der den skal være nå etter 3 år. Kjører kun el i omegn hjemme og den er nokså nøyaktig på antall km ladet er antall km jeg får kjøre. Kjører dog langt til daglig (6-7 mil en vei til jobb) men på Hybrid Auto og "fin" kjøring så har jeg ca 11km strøm igjen når jeg ankommer jobb. Så fort tempen ute dalte dalte antall km fulladet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg