Goosbay Skrevet Juli 12, 2019 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2019 Hei. Har søkt litt på turbo problemer men lite å finne. Jeg bytter nå turbo nr 4 på min vitara 06mod. Dette på en periode over 3-4 år. Sisst ble det byttet til helt ny turbo på verksted og den holdt ca 1 år. De mener å ha chipet bilen og fjernet egr. Bilen har hatt spesiell hvit grå røyk (uforbrent disel) ut fra exosen dette sluttet den med om jeg vred nøkkelen av og på (stanset motoren og startet den igjen) jeg har nå fått tips om at det kan være partikelfiltere som er tett deffekt. Holder nå på å skal montere turbo nr 4 og er interessert i om noen her har tips eller lignende problemer som jeg kan fixe før jeg står og må eventuelt bytte nr5. På forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Juli 13, 2019 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2019 Skjønte ikke helt sammenhengen her. Verkstedet har chippet bilen og fjernet egr?? Bruker du orginal turbo eller uorginal ? Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg