Alexpa2 Skrevet Juni 8, 2019 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2019 Jeg ønsker å bytte ratt på min A3, 2003 modell. Hvilket ratt passer? Ratt fra TT, vil det passe? Hva med fra Audi A4 B6? På forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.11 Skrevet Mai 12, 2020 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2020 Tror de fleste ratt fra Audi vill passe.. Skru ta airbagen, to skruer bak rattet, rattet sitter med en torx, 12 kantet, men går men en med 6 kanter, rattet løsner fort, husk å koble ta air bag, først batteri så kobling bak air bagen... Gjort dette selv, ratt fra samme årstall passer som regel, +-5 år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.11 Skrevet Mai 12, 2020 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2020 Gjort på 5 min å ta av rattet, så skulle ikke det du prøver passe har du ikke kastet bort en halv dag vhertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg