Egonspv Skrevet Mars 1, 2019 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2019 Hei Jeg har en vw tiguan 2015 hvor jeg nå må skifte mellomaksling den er kjørt ca 100000km, er dette normalt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 1, 2019 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2019 Er ikke første gang opplagringen til mellomaksel går på disse. Møller bytter bare komplett mellomaksel, men noen uavhengige bytter lageret, selv om det ikke er noen rett frem jobb. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egonspv Skrevet Mars 1, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2019 Det er bakre leddkoblingen som er slitt i dette tilfellet. trodde disse tingene skulle holde lenger enn som dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 1, 2019 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2019 Jøss, nå ble jeg litt overrasket. Den delen skal du kunne få som rep.sett hvis jeg ikke husker feil. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egonspv Skrevet Mars 2, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2019 Det ser ut som det bare er den fremre som kan skiftes, det må være det de kaller koblingskive mens den bakre er fast på akslingen. Jeg vet ikke så mye om dette, men det forundrer meg at denne skal være slitt etter bare 4 år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg