Wili Skrevet Februar 22, 2019 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2019 Bakluken på min b180 2006 mod vil ikke låse seg opp når jeg trykker på knappen. Alle de andre dørene både låser seg og låser seg opp. Tips og svar på hva jeg bør gjøre ønskes, takk på forhånd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Februar 22, 2019 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2019 dørlåsen bak defekt mikrobryter byttes. Wili reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wili Skrevet Februar 22, 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2019 2 timer siden, opel astra skrev: dørlåsen bak defekt mikrobryter byttes. Tenker du på knappen i håndtaket i bakluka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mai 5, 2019 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2019 Ja det er knappen på håndtaket som bruker å svikte er ikke unormalt at dem ryker. Du kan jo også sjekke ledningene i mellom luka og bilen se om det er noe brudd der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg