Vegardsl Skrevet November 20, 2018 Rapporter Share Skrevet November 20, 2018 Hei Har en Volvo S80 2002 modell (D5) som står oppført har motorvarmer. Stiller inn tidsuret ca 20 min før (Tidsur for brenselvarmere er aktivert kommer så opp i displayet) jeg skal kjøre, men bilen er fortsatt iskald. Brukte motorvarmeren noen ganger i fjor, og da fungerte den kun av og til. Nå får jeg den ikke til å fungere i det heletatt. Noen som vet hva problemet kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 27, 2018 Rapporter Share Skrevet November 27, 2018 Den trenger nok en overhaling. Kan som regel lese ut feilkoder på den, med rett utstyr. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg