Tigg Skrevet Oktober 8, 2018 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2018 Tiguan støy.mp4 når jeg setter på tenningen i min nyinnkjøpte 2009 TDI Tiguan, så høres det ut som en gammel printer eller cd-veksler som ligger konstant å jobber i bakgrunnen. Noen som vet hva dette skyldes...normalt kan det vel ikke være? Ikke så lett å gjøre et video opptak uten skikkelig ekstern mic, men håper dere hører det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 8, 2018 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2018 Får ikke starta videoklippet. Klarer du å lokalisere lyden? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tigg Skrevet Oktober 8, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2018 hmm...skjønner ikke hvorfor videoen ikke funker her (?)Fungerer denne lenken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 8, 2018 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2018 Tenker med en gang spjeld til luftstyring. Forsøk å ta ut alle sikringer til klima/AC og sett på tenning og se om det er tyst da. Har du tilgang på diagnose/VCDS kan det muligens ligge en feilkode på et av spjeldene. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tigg Skrevet Oktober 8, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2018 har en OBD scanner, men ingen feilkoder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tigg Skrevet Oktober 9, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2018 12 timer siden, Jesper1201 skrev: Tenker med en gang spjeld til luftstyring. Forsøk å ta ut alle sikringer til klima/AC og sett på tenning og se om det er tyst da. Har du tilgang på diagnose/VCDS kan det muligens ligge en feilkode på et av spjeldene. skal ta en sjekk med sikringene og rapportere tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tigg Skrevet Oktober 11, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2018 sikring til klima hadde ingen effekt...fikk høre at det kan være alarm anlegget som selvtester (?) Jaja...får følge med videre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 11, 2018 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2018 Da må jeg få vite lokasjon på lyden (hvilken komponent) før jeg kan hjelpe mer. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg