jacobsen84 Skrevet August 2, 2018 Rapporter Share Skrevet August 2, 2018 Hei alle. Jeg har ett problem. Under press på bilen altså oppoverbakker osv begynner den å bruke vatn. Ingen lekkasje, ikke gåen topp pakning. Men jeg har en ting jeg trenger en forklaring på. Det er en rund dings som sitter på ett rør som går fra midten av motoren ved dynamo til ekspasjonstank. Denne sitter det en vakuum slange på skal den være der? Og jeg trenger diagram for kjølesystem og vakuum system til bilen. Bilen er en Passat 2001 1.9tdi 4 motion motorkode avf. Håper på svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_waldemar Skrevet August 3, 2018 Rapporter Share Skrevet August 3, 2018 Dette er ett typisk tegn på toppakning, du sier ingen lekkasjer ? Vannet forsvinner ikke sporløst heller. fikset en sharan for noen år siden med nøyaktig samme symptom,kunne bruke og kjøre bilen helt som normalt,men oppoverbakker av litt betydning så forsvant vannet.ny toppakning og plansliping av toppen så var alt ok igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg