Toffern 1996 Skrevet Juli 10, 2018 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2018 hei har en w124 med 250d fra 1989 og vurderer motorbytte fra en w210 e290tdt fra 1996. lurer såklart på om det lar seg gjøre og om eventuelt hva som bør gjøres? tenker kanskje å bare flytte turbo`n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.