Oddo Skrevet Juli 8, 2018 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2018 Hei. Har en qashqai 1.5 diesel 2009 hvor rød motorlampe lyser i oppoverbakke. Den forsvinner etter kort tid. På flatmark og nedover lyser den ikke. Bilen går helt fint. Noen som har en ide? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 8, 2018 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2018 Rød motorlampe? Du mener ikke oransje. Ta gjerne et bilde av den. Hvis det faktisk er motorlampe så er diagnose det første stedet å starte. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddo Skrevet Juli 8, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2018 Den er rød ja. Skal ta bilde av den. Har hatt den inne på test og de byttet en sensor. Skal inn igjen i morgen men tenkte jeg skulle høre her om noen har vært borti dette før. Da kunne jeg ev nevne dette for de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddo Skrevet Juli 8, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2018 Denne er det. Kommer i oppoverbakker og slukker etter noen sekunder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anhnhklofta@gmail.com Skrevet Oktober 24, 2020 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2020 På 7/8/2018 den 3:54 PM, Oddo skrev: Den er rød ja. Skal ta bilde av den. Har hatt den inne på test og de byttet en sensor. Skal inn igjen i morgen men tenkte jeg skulle høre her om noen har vært borti dette før. Da kunne jeg ev nevne dette for de. Hei Oddo. Jeg har samme problem med bilen min nå. Husker du hva som var feil med din? Mvh Nawelli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine12345 Skrevet Mars 9, 2021 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2021 På 10/24/2020 den 3:00 PM, anhnhklofta@gmail.com skrev: Hei Oddo. Jeg har samme problem med bilen min nå. Husker du hva som var feil med din? Mvh Nawelli Hei! Jeg har samme problem med min bil. Byttet sensor x flere og luftspjeld. Fremdeles rød motorlampe. Fant du ut hva som var feil med din? Mvh Stine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg