Bolt Skrevet Juni 13, 2018 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2018 Hei alle sammen. Jeg har nå blitt lykkelig eier av en Golf 2.0LTDI 2009 modell. Men har problemer med girkassen. Det er lagerlyd ved 70-80km/t og jeg er i ferd med å planlegge byte av kassa. Jeg har snoka opp ei brukt kasse gått 100' km men kan også få kjøpt nyoverhalt kasse hos Nordic Bildeler for samme pris. Prisen er 12900 kr. Så spørsmålet blir vel om det er noen som har erfaringer med Nordic Bildeler. Syntes nesten det virker for godt til å være sant å få ei nyoverhalt kasse til samme pris som en brukt en på en hogger i Namsos... Noen som har erfaringer her ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 13, 2018 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2018 Ingen erfaringer med de. Vet de er nyoppstarta. Sikker på at det ikke er hjullager du hører? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolt Skrevet Juni 13, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2018 Ja har vært på Møller å fått det sjekket.. Sjeldent tilfelle mente mekanikeren der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 13, 2018 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2018 Ja, daså. Ikke vært borte i girkassetrøbbel på Mk6 enda. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg