Mons Skrevet Juni 10, 2018 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2018 Var på Eu og det ble oppdaget rusthull på hovedtravers foran, på min opel combo 1.3 cdti 2005. er denne overkommelig å skifte selv? Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 10, 2018 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2018 Alt er mulig å skifte selv, men alt avhenger av forhåndskunnskaper. Det er endel jobb, men det er en rett frem jobb. Sterkt anbefalt å gjøre på en løftebukk. Krever en hjulstillingskontroll etterpå. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons Skrevet Juni 10, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2018 Ja regner med det er litt skruing. Har jo skrudd en del, så får bare gi det et forsøk. regner med jeg må støtte opp under motor? har dessverre ikke løftebukk (en dag blir det!), så blir å jekke opp og sette støttebukker under. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 10, 2018 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2018 Skrur uhyret lite (egentlig aldri) på Opel, så vet ikke hvordan motorfester sitter på denne, men på generelt grunnlag pleier det å være et på hver rammevange og et ned til travers. Det ene ned på travers er for å hindre rotasjon, og bærer ingen vekt. Det kan du fint fjerne uten å støtte opp under motor. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons Skrevet Juni 10, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2018 Hehe, har blitt litt skruing på comboen, men nå har jeg kosta på den såpass at jeg må få den gjennom eu. finner vell ut av det når jeg har fått deler i hus og kommet meg under bilen. edit: takk for svar foresten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg