Dawg Dee-Lux Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Vet ikke hva jeg skal ta for alt dette, så bud mottas med takk, skambud mottas med stillhet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Bædæss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Masse rart skal bort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Elektrisk, muligens basert på Th!nk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianracing Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 pris ? alder ? merke? og litt info er greit.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet April 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Det er så mye rart, men bilen er en Kyosho greie. Helt nytt, tilnærmet ubrukt chassis. Pris, vil ha bud. Husk, dette innholder hurtiglader, kontrollere, biler, 2 hjulsett, deler ++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 26, 2004 Rapporter Share Skrevet April 26, 2004 Er helt lik som imprezaen jeg skal selge det. Har endel shit som skal bort jeg også. Den som kjøper denne kan kjøpe mitt som en delebil, med masse deler Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg