Jokkalin Skrevet Januar 3, 2018 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2018 Jeg har en 1991 mod Bmw x5 e53 som har originalt parklys på samme pærene som er blinklysene foran. Jeg fikk feil på dette på eu-kontroll hos naf.. Hvordan er egentlig reglene på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Januar 4, 2018 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2018 Er du sikker på at det er originalt. Er ikke mange norske biler som har dette originalt dermed så ser dem det som feil..? Om det er det så står det også at bilen har det og er da godkjent med gule park. Og det skal dem sjekke dette opp før dem skriver feil. Er dette programmert eller koblet om så er det en 2 feil. Og bilen må vises på nytt. Så dem ser at du har fått dette koblet om eller programmert om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Januar 4, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2018 Ja det er originalt.. Dette en en Bmw x5 modell som er produsert i usa.. Det er ikke opplegg til vanlige parklys pærer på orginallyktene heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Januar 4, 2018 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2018 Da står det i papira på bilen og skal da ikke få feil på dette. Da skal du bare dra og snakke med dem og få dem til å rette opp feilen. Da dette er levert med bilen til Norge. Eller ta med papira på bilen og vis dem om dem ikke sjekker dette opp med registeret. Du kan skaffe dette med svv og bmw Norge så lenge bilen ble registrert inn med disse lysa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkalin Skrevet Januar 4, 2018 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2018 Takk for svar. Jeg skal sjekke om det står i papirene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg