GoCARGo Skrevet November 26, 2017 Rapporter Share Skrevet November 26, 2017 Tidligere i høst har jeg demontert fordelingskassa etter ulyd og oljelekkasje i kassa. Har kjøpt en brukt byttekasse(identisk delenr) som jeg holder på å montere. Hvordan bevege tennene på differentialen slik at de passer inn i tennene fra akslingen i fordelingskassa? Satte bil i gir og beveget venstre forhjul, men ingen bevegelse i differentialen. Er det flensen bak til mellomakselen som skal beveges? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.