NoFear Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Golfy har da fått seg noen små endestusser som gir en liten søt lyd... Her har vi et kjørebilde til, som jeg hang ut av vinduet å tok...(legg merke til den deilige snøen i bakgrunnen...) Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by NoFear Her har vi et kjørebilde til, som jeg hang ut av vinduet å tok...(legg merke til den deilige snøen i bakgrunnen...) ok da. når man tar sånne bilder så er kant litt søtt :P Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalerud Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 hvor kjøpte du grillen din? vil ha sånn Siter (o) VW Golf GTI 00 mod (x) VW Golf GTI 97 mod (x) Audi A4 avant 1.8T 01 mod (x) Nissan Primera 2.0 SRI 95 mod (x) VW Golf 2 1,6 gl 88 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by remster ok da. når man tar sånne bilder så er kant litt søtt :P Kant er ikke søtt...det er DEILIG!!!! Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by Aalerud hvor kjøpte du grillen din? vil ha sånn Autospar : http://www.autospar.no/znet_eksterioer_191653COE.htm Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Fin Golf det der! :) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Juni 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2004 Originally posted by Orph Jo mer kant, jo bedre ;) Har lyst på noen skikkelig Borbet A, Brock b1 eller b2, eller liknende... Bare synd de er så sinnsykt vanskelig å få tak i brukt i norge :( B2 Du må bare holde utkikk, de dukker opp innimellom. Nå er jo de her solgt da men :P Pen Golf, meget pen! Må få knipset noen nye bilder av min jeg også snart Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by Tommy L B2 Du må bare holde utkikk, de dukker opp innimellom. Nå er jo de her solgt da men :P Pen Golf, meget pen! Må få knipset noen nye bilder av min jeg også snart Off topic , men hvor på autodb kan en søke etter felger ? Såg dårligt ut under "deler" i allefall :( Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Da var Golfy solgt og jeg er på utkikk etter ny bil.... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 hva fikk du for skjønnheten? og hvilken bil er du på utkikk etter? en ny golf 2? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by MSpeed hva fikk du for skjønnheten? og hvilken bil er du på utkikk etter? en ny golf 2? En sum som gjorde meg brukbart fornøyd :) Har sett litt rundt etter en mk1 cab. da, men det er ikke så mange av de som er bra nok for min del. Har litt lyst på en GTI 16v å da, men det må være en som ikke er ihjelkjørt.... Skal ivei å se på en 16v idag ;) Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juni 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2004 vet kanskje om en 16v som var rimelig strøken for et par år siden. men den hadde en liten ulykke da en uerfaren sjåfør fikk låne den. litt for mye drakraft på hjula og endte med at begge hjula sto i hver sin vei. den er svart, jetta front med emblem fri grill, 16" felger, digifant instrumenter, og ganske strøken i lakken. men trenger ny framskjerm, + begge dørene på venstre side. etter lille turen utafor veien. kan høre med eier om pris hvis du er int. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 Ny bil, nye muligheter :) :) :) :) http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=41569 Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg