christianoslo Skrevet September 22, 2017 Rapporter Share Skrevet September 22, 2017 Helt siden onsdag så har dette lyset lyst hele tiden selv om bakdøren er lukket. Så jeg vet ikke helt hva som er problemet her. Har prøvd mye for å fikse dette. Men ingen utslag Har dere noen forslag? Det hele ender med at døren er låst, men lyset i bagasjerommet er på hele tiden og batteriet tappes for strøm ;( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 22, 2017 Rapporter Share Skrevet September 22, 2017 Defekt microbryter i låsekasse antar jeg, ikke et veldig ukjent problem. Må skifte selve låsekassen. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianoslo Skrevet September 22, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2017 38 minutes ago, Jesper1201 said: Defekt microbryter i låsekasse antar jeg, ikke et veldig ukjent problem. Må skifte selve låsekassen. Er det svindyrt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 22, 2017 Rapporter Share Skrevet September 22, 2017 Nei, det er ikke svindyrt, men heller ikke gratis. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg