Geir Åge Skrevet September 18, 2017 Rapporter Share Skrevet September 18, 2017 Hei.Jeg har en Audi A2. Den gir full varme i varmeapparatet uansett hvilken temperatur jeg stiller inn. Det er samboeren som fikk problemer og jeg har ikke mulighet til å sjekke bilen på en stund. Kan det være en sikring som har gått for en styreenhet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 18, 2017 Rapporter Share Skrevet September 18, 2017 Meget beskrivende trådtittel ;) Det du bør begynne med er å ta en diagnose, den vil nok fortelle deg eksakt hva som er galt. Skal jeg gjette så tipper jeg en spjeldmotor som er stuck eller defekt, da den som doserer blandingsforhold varm/kald luft. Dersom alt annet fungerer så er det nok ikke en sikring. Geir Åge reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg